Oplossingen zakelijke markt

Allerlei mogelijke project- en interim management rollen op het gebied van customer service:
 
Voorbeelden van enkele opdrachten:                                   
 
Ontwikkelen en (deels) uitvoeren van een workshop programma voor teamleiders:
Een programma samen met de organisatie ontwikkeld waarbij teamleiders door middel van 5 workshops, elk afgesloten met een assessment, op praktische wijze op een hoger niveau werden getild. 
 
Interim CallCenter Management:
Voor een outsourcer bij een telecom organisatie ad interim de functie van contact center manager uitgevoerd. Na aanstelling van een vaste callcenter manager een liaison functie bekleed tussen de callcenter organisatie en de outsource organisatie.                                     
 
Advies en ondersteuning management en directie:
Het management en directie van een organisatie in de kinderopvang ondersteunt om                                   bestaande sales processen door te nemen en verbeteringen te ontdekken in een markt                                    met een sterk dalende vraag.   
 
Kwaliteitsmetingen:
Door middel van meerdere kwaliteitsmetingen door het jaar heen een advies rapport geschreven. 
Doel van deze metingen was te verbeteren van de kwaliteit van de dienstverlening en medewerkers van een grote telecom organisatie.